TRASLADO

Bones notícies!

El documental va creixent. Hem traslladat el blog a una pàgina pròpia. A partir d'ara es podrar seguir totes les actualitzacions a la nova adreça:

www.documentalarcadioliveres.org

I també a través del Twitter.

***

¡Buenas noticias!

El documental va creciendo. Hemos trasladado el blog a una página propia. A partir de ahora se podrá seguir todas las actualizaciones en la nueva dirección:

www.documentalarcadioliveres.org

Y también a través de Twitter.

Monday, April 18, 2011

14 Abril. La República

Mirar i escoltar: porto la càmera al meu costat, però m'és impossible mirar per l'objectiu. Em falla l'audio i no me n'adono perque se m'ha trencat la connexió dels auriculars. La imperfecció també té la seva màgia, encara que només sigui algunes vegades.


                                            * * * * * * * * * * * * * * * *


Mirar y escuchar: llevo la cámara a mi lado, pero me resulta imposible mirar por el objetivo. Me falla el audio y no me doy cuenta porque se me ha estropeado la conexión de los auriculares. La imperfección también tiene su magia, aunque sólo sea algunas veces.

No comments:

Post a Comment